07 February 2011

Home Sweet Home Lagi...

Selamat bertemu lagi untuk semua rakan blogger...


Mintak maaf banyak2 untuk teman2 dan adik2 sebab saya tidak membalas sapaan anda dua tiga hari ini. Sebetulnya saya baru balik dari bercuti. Sampai kat rumah di Moscow  lebih kurang pukul 12 lebih malam tadi dan tentunya di Malaysia sudah hampir menjelang Subuh. Tempat percutian kami selama 4 hari kali ini ialah di Budapest, Hungary (3 hari) dan di Vienna, Austria (1 hari).


Dan tentunya saya akan berkongsi pengalaman saya tetapi bukannya hari ini, mungkin di lain kali sbb banyak benda yg hendak diselesaikan slps 4 hari meninggalkan rumah.  Lagipun lokasi percutian kami ke London dan Istanbul untuk kesekian kalinya pun saya belum habis lagi bercerita. InsyaAllah..saya akan cuba share cerita2 tersebut dan balas jejak anda semula.


Bye2..!!!

13 comments:

Nieza said...

wah berjalan lagi kak...bestnyer dh abis lah pusing tu yer..jgn lupa masuk gambar yer:)

Nor said...

Nieza: memang pantang..pantang ada peluang! InsyaAllah...

RaNiA said...

salam kak...sakan bercuti ye..seronoknyerrrr...sya cuti 4 hari..sakan p makan kenduri...hehehe

Nor said...

rania : makan kenduri? best..best..nak jugak! :)

RaNiA said...

dh abis la kak..tgu bulan 3 lak..nanti sya post lauk kenduri kat akak..;)

natasya a'lia said...

SALAM..
HYE KAK..
wahh,,best nyea akak jalan2 [:
saya teringin sngt nk pergi Oversea.
tunggu sy kaya dulu..sbab sy tak mampu lag :]
nice blog lh akak!!

Nor said...

Rania : bulan 3..takyah pos..kalau ada rezeki..hantar terus kat rumah akak kat bangi tu..lagi best dpt makan panas2..

natasya : meh ler..belajar rajin2..ambik medik or engineering..study kat moscow..pastu..blehlah kita jumpa...

adibah said...

bile bce budapest n hungary,terigt kat cter IRIS(korea)...best nye...

Nor said...

adibah : dorang berlakon kat sana ke? Tempat tu mmg cantik...

RaNiA said...

ada di bangi ke bln 3 nie?? hehehe

Nor said...

Rania ; InsyaAllah...:)balik cuti..

RaNiA said...

wahwahwahwah...suka la tue...hehehe..boleh la makan nasik kenduri puas2 nanti nie...:)

Nor said...

Rania : doa-doalah sama spy encik asben kak nor dpt cuti..