14 January 2011

Istanbul (Part 3)

Tengok jam tu! kami dah berada di stesen menunggu trem pada waktu ini. Flight kami ke Athens, greece dalam pukul 9.30 am. Hujan turun renyai2. Malas rasanya nak bangun. Tapi bila mengingatkan perjalanan masih jauh..kenalah bukak mata..


Suasana di dalam trem di waktu pagi..tak ramai sangat manusia. Dapatlah we all duduk dengan
selesa. Adam nak berlaripun boleh!


Selepas check-in sempat lagi kami makan eskrim ni! Panjang sudunya..macam hidung mamat tu pulak :) bukan saja kat Moscow sejuk2 orang tibai eskrim...kat sinipun sama daaaa....cubalah rasa eskrim dia..ada 3 jenis..yg tak sedap..kacang hijo tu..jgn ambik..tak best..beli2..makan tak abis pun.! harganya mengikut saiz yg terpampang di sebelah mamat ni..


Penerbangan dengan Olympic Airlines ke Greece, Athens kali ini amatlah selesa seselesanya. Ha..ha..guess where we r now? :D


Hopefully sinar ini akan berterusan....hingga travel kami tamatttt...InsyaAllah...

Info : perbezaan waktu
Malaysia Moscow -Mesia 5pm...moscow 1pm.
Malaysia Turki - Mesia 5pm...Turki 12 Noon.

2 comments:

qaseh said...

best giler dpt jenjalan..

Nor said...

memang sesangat qaseh...:)