23 January 2011

Athens, Greece (Part 2)

Selamat pagi....adik2 semua yang mengikuti blog saya ni. Walaupun dua tiga kerat tapi..saya tak kisah. hehe..suka suki jer..bukannya untuk dapatkan duit ke apa...hanya untuk berkongsi cerita. Tengahari ni (kat Moscow sekarang baru pukul 12.45 tengahari. Rasa-rasanya kat Mesia dah pukul 4.45 ptg kot!) saya nak sambung ttg Athens Greece pada hari kedua saya dan keluarga disana.

Hari ke-2 kami keluar dari Athens menuju ke 2 bandar lama iaitu Mycenae dan Naflion dgn menaiki kereta. Perjalanan kesana memakan masa 2 jam . 2 bandar tersebut juga meninggalkan byk bangunan2 tinggalan sejarah.
Atas bukit tu ada bangunan2 lama tinggalan sejarah Athens 

Sedang menghayati pemandangan di sepanjang jalan. Sesekali cam kitorg on the way balik ke Teengganu melalui Highway baru tu..
Ni gambar Adib yg berusaha panjat sendiri..ke atas. Untuk pengetahuan anda seme..bangunan tinggalan sejarah dorang mmg terletak di tempat yg tinggi. Mungkin disebabkan faktor keselamatan sama.  


Tuan-tuan dan puan2...juara baru dari malaysia..Adib Akhtar! hehe..ada gaya tak ?

Tapi hasilnya..sangat-sangatlah...!!! cantik kan? dari atas bangunan yang tinggi tu..


Susahnya nak cari makan kat sini so..kami cari restoren yg menghidangkan mknn vegeterian aje la..nasib baik jumpa. Lapar punya pasal..salad pun saladlah kami sapu licin.

Setakat ini saja untuk hari ni. Gambar2 lain seperti biasa di dalam FB.

4 comments:

zaty luvlianncezzz said...

wow..nice lah..

follow u

Nor said...

thanks darling! :) sila2..

berikan lah pengertian said...

seronoknya teringin nk g saner..yuhuuu...
tens akak...story yg menrik membuat hati waniey cuit utk ke sana...

Nor said...

Waniey : hehehe..pi Venice atau dtg moscow? kalau nak dtg moscow..kami tunggu dn tgn terbuka.