11 February 2010

Mungkinkah

Sedang aku berehat...aku sempat juga berfikir tentang kejadian yang menimpa diriku tempohari. Berbagai persoalan yang berputar di fikiran aku. Benda yang tak payah fikir..itulah yang hendak aku fikirkan. Aku create macam-macam soalan kenapa aku jatuh...adakah kerana tidak cukup rehat..atau adakah kerana tidak cukup tidur dan menyebabkan tekanan darahku menjunam jatuh....atau mungkin juga Adib akan mendapat adik?

Hah! soalan terakhir tu yang payah sikit nak aku menjawabnya. Adib masih kecil..tapi jika Allah dah bagi rezeki..aku dan papanya menerima dengan tangan terbuka . Andaikata ianya betul..aku merancang untuk balik bersalin di negara sendiri pulak. Cewah! macam betul2 jer aku ni...aku tak buat UPT pun..biarlah...kalau mabuk2 tu..yerlah aku mengandung. Tapi..kalau riang-ria cam kanak2 ribena lagi ni..maknanya takde apa-apalah tu.

Biarlah masa yang menentukannya . Tengoklah perutku buncit atau tidak selepas ini... tapi kalau ditanya..senang jer aku menjawabnya..dah ada suami, tentulah akan buncit..cuma antara cepat dan lambat sahaja. Akan tercapaikah cita2 kami untuk mendapat 5 orang cahaya mata seblom umur 37 thn? Lepas tu buat apa? Apa lagi..tutup kedailah......

1 comment:

ain said...

klu betul mungkinkah tu, Alhamdulillah. cuma kena jaga diri xtra sikit la.

oohhh...target nk dpt 5 org ye!! Insyaallah!!!