27 February 2010

Kemaruk

Anak-anakku suka bukan main bila dapat buah tgn dari malaysia yang dah lama mereka idamkan. Melompat sakan. Hilang rindu mereka pada 'jajan' dari negara sendiri. Kalau kat sini nak makan itu ini kena belek-belek dulu. Tengok kod E..jika ada kod E yang sekian-sekian dan boleh dimakan..barulah diisi kedalam troli. Kalau tak..telan air liur sajalah. Walhal roti hotdog pun ada kod E yang tidak boleh dimakan. Tu yang kena rajin merujuk dan membuka internet. Papanya siap membawa senarai kod E yang tidak boleh dimakan dgn saiz yg sebesar tapak tgn saja kertasnya setiap kali kami shopping. Senang dibawa. Sumbat kedlm wallet sahaja.

Terima kasih juga kepada mama Nurul yang aku tidak kenali orangnya tetapi kami dapat rasa hasil masakannya yang sangat yummy. InsyaAllah..jika diberi kesempatan oleh-Nya kita akan bertemu jua. Juga kepada Nurul aka Kelly yang membelikan buku untuk Adam. Susah payah kalian mencarinya akan kami ingat selalu.

No comments: