29 Ogos 2009

Lepas geram!


Petang semalam...selepas masak siap-siap hidangan untuk berbuka serba sedikit, saya anak beranak keluar ambik angin petang dan berjalan melalui Stasovoy Street. Kat sini disebut Ulitsa Stasovoy. Ulitsa tu maknanya jalan. Kunun-kununnya nak cari kedai Mother Care untuk cari serba sedikit baju baby Adib bagi persediaan winter nanti. Inilah first time saya keluar bersama baby Adib.Encik asben menolak stroller. Manakala Adam dan Dania macam biasa berjalan sambil bergaduh nak naik skuter tu! Jalan punya jalan..tak nampak batang hidungpun perkataan "Mother Care" tu.


Oleh kerana jam dah 8pm...waktu berbuka lak pukul 8.42pm..saya dan kuncu-kuncu berpatah balik dengan perasaan kecewanya. Itulah redah punya pasal....

Tapi..saya puashati kerana dapat jugak mengambil angin luar setelah lama kat dalam rumah! Segarrr rasanya....dan dapatlah snap gambar sekeping dua.

4 ulasan:

ummu berkata...

Salam Ramadhan wat Pn Nor Akhtar sekeluarga di rantau orang.yalah,sesekali dapat ambil angin di luar rumah,lega rsanya kan.

nurd berkata...

redah ker... terjah ker... itu belakang kira terti.. yang penting kita enjoy! dan puas hati.. dapat pulak hirup udara segar.. ni dah beli baju raya ke belum?

Nor berkata...

Ummu Masyitah
Salam Ramadhan kembali untuk puan satu family. Betul tu..sambil cuci mata sama...

Nor berkata...

Nurd...
Hu!hu! Baju raya dah beli siap2 sebelum dtg sini tapi..yang sedihnya..nak beraya kemana?