05 December 2009

Penangan Nur Kasih

Mata ni macam tak boleh bukak dah kerana tersangatlah mengantuknya. Tulah gara2 melayan drama hebat yang menjadi sebutan bukan saja di Malaysia...malah sampai ke Rusia ni la...dah..Sebelum asyik dok dengar orang bercerita pasal watak Adam, Nur, Aidil dan Sara...mana2 pergi..ada saja bahan cerita dari drama ini diperkatakan. Aku malas nak melayan..bukannya apa...malas nak menunggu dari episod ke episod yang seterusnya... nak hayati cerita tu aku kena tengok secara berterusan.

So..bilamana...cerita bersiri tamat..aku ambil peluanglah melayannya pulak...puashati..sekali harung...patutlah...mejadi bualan..jalan ceritanya best jugak. Berciri keislaman...bukan tak ada cerita berkisar percintaan sebelum ini...tapi aku rasa...drama ini menarik kerana ciri2 islamik yang dipaparkan di dalam ceritanya...ala2 ayat2 cinta.

Buat masa ini aku baru melayan sampai episod 16...malam ni sambung lagi selepas adib tido...he..he..layannnnnn....

No comments: