09 March 2011

Selamat Hari Wanita

Sepatutnya ucapan tu patut di lontarkan semalam..lewat sehari..kira halallah yer..sekali lagi SELAMAT MENYAMBUT HARI WANITA untuk semua wanita diluar  sana. Eh! kat mesia dapat cuti umum juga ke? Sebab kat sini semua orang dapat cuti...encik asben dan anak2 semuanya berkumpul dirumah. Cuti katakan...

Untuk makluman korang..kat Russia ni..jika ada apa-apa cuti umum aje..hmmm..berdentam dentum fireworks. Bukannya sekejap..kekadang hampir 15 minit. Disebabkan rumah kami di ditingkat 11, so..memang nampak jelas sangat kaler2 tu..cantik..!! Anak-anakpun sampaikan dah tak larat nak tengok fireworks dah. Di Lenin Hill tu..siap dorang buat stage. Saya kira ada konsert kot malam tu.

Kita sebagai insan yang bergelar wanita patut rasa bertuah sebab ada juga hari untuk menghargai kita kan? Kalau tak..sebelum ni asyik dengar hari "Untuk Lelaki" saja. Dan patutnya hari tu kita takyah buat kerja apa2..bagi encik asben masing2 yang uruskan hal2 rumah . Bagi peluang untuk kita  berehat pulak! Dan apa yang korang dapat sempena hari wanita?  Dan apa yang korang nak pada hari tersebut? Meh kita share...              

6 comments:

CahayaCintaIlahi said...

selamat hari wanita ;)

A.s.t.i.n.a said...

kite sambut semalam... tapi takde cuti pommm.. alaaa tak aci

ain said...

kalo Msia bagi cuti tiap2 kali hari jadi sultan kan beshhhh. hu3...

Mukminah Wahab said...

wah..meriahnye n siap dapat cuti tu..kat msia yg meriahnye kat dlm TV jer..yg kat luar bese je macam hari keje biasa..huhu.

Mukminah Wahab said...

wah..meriahnye n siap dapat cuti tu..kat msia yg meriahnye kat dlm TV jer..yg kat luar bese je macam hari keje biasa..huhu.

zaty luvlianncezzz said...

idooooop wanita..yuuhuuu

keyh..meh jengah cni:)
lelaki bibir merah lebey MEMIKAT??