07 Mac 2011

Misi Menunaikan Janji


Misi saya semalam adalah mencari baju Hard Rock Cafe untuk pemenang utama bagi Special GA from Moscow. Di samping itu sempat  juga mencapai cenderahati dan fridge magnet untuk family tercinta dan teman2 di tanahair. Eh! kami ni borong sakan cam nak balik for good jer kan! Sebetulnya..excited..sbb tak sangka lagi dua tiga hari saya dapat balik..bercuti..makan2..lepak2 bersama mak, adik beradik dan ipar duai.  Almaklumlah, dah nak hampir 2 tahun..lama tu..

Perkataan ' Moscow' yer kengkawan ..

Fridge magnet + T-shirt = kat atas ni.. 
Enjoyed semua ketika menghayati hadiah masing2. Dan ingin saya ulangi pertukaran hadiah boleh dilakukan suka sama suka diantara pemenang..

Selamat menunggu!!!!!   (^_______^) 

9 ulasan:

A.s.t.i.n.a berkata...

Weee tahniah kpd yang menang.. sobss sobss..

Penjejak Mimpi berkata...

as-salam..

wah.. besnye kalo dapat...
errr.. kalo sy pesan key chain dari Moscow buleh tak Nor?

zaty luvlianncez berkata...

wuuuwuuu..hnya mampu melihat

jemput jengok>.<
beshhh ke jd sexy??

Nor Moscow berkata...

astina, zaty : next time kak Nor buat lagi..

penjejak mimpi..: key chain? InsyaAllah..kalau ada masa Nor cuba cari..tapi..kebelakangan ni mmg busy sesangat...apapun..give ur full adress k and..email me.." seriputra_13@yahoo.com

Aku Yang Berbicara berkata...

nor: sy da emel full address. kalo ade emel dari bicara.aku@gmail.com tu... itulah sy.

tqvm in advance ya.. :)

selipar biru berkata...

smart tshirt..
uhuk3 (batuk2 malu)

hehe..seronok la tu~~
shopping!!

fride magnet kumpul byk2..
letak d pintu peti ais smua tmpt..hehe

Aku Yang Berbicara berkata...

pemberitahuan: Penjejak Mimpi dgn Aku Yang Berbicara adalah orang yang same tau, Nor.. :)

abang bro EL berkata...

cantik nyer tshirt tu....

Dinaz berkata...

memang bertuah sungguh pemenag itu...tahniah dari dinaz....semua best2 la hadiah yg diberi oleh kak nor..TQ2..