02 Mac 2011

Peserta Bertuah

Rasanya tak baik saya membuat orang tertunggu-tunggu kan? Oleh sebab itu saya mengambil keputusan untuk mengumumkan nama-nama pemenang tersebut pada hari ini...

  Tahniah diucapkan kepada...jeng!jeng!jeng!

Tempat Per-1

Tempat ke-2

Tempat ke-3

Tempat ke-4

Tempat ke-5

Dua saguhati pula dimenangi oleh





P/S : kEPADA nama yang tersenarai..sila tinggalkan nama penuh, nama samaran, no telefon yang senang untuk dihubungi serta alamat yang lengkap di ruangan komen dibawa untuk urusan penghantaran hadiah. Jika korang berkeberatan mendedahkan maklumat korang  disini..sila hantar maklumat tersebut di email saya sebelum 8/3. Jika nama yg berkenaan tidak ada respon dlm tempoh yg diberikan..saya berhak menukar nama pemenang kpd individu lain.
seriputra_13@yahoo.com

insyaAllah hadiah akan dihantar sebelum bulan April diatas sebab2 tertentu. jangan risau...saya seorang yg menepati janji..okesss!!!

jika ada peserta yg tidak puashati juga boleh email pd saya dialamat berikut.

Terima kasih kepada semua rakan blogger yang menyertai GA ini. Kepada yang tak menang..jangan sedeh2..lenkali saya akan cuba buat lagi. dan semoga tiada lagi 'keburukan' yg wujud dlm mana2 GA sekalipun..sesungguhnya saya sendiri tidak menyangka..perkara2 tersebut wujud bila kita buat GA...

12 ulasan:

Unknown berkata...

thniah kpd pemenang2~!

p/s: jom komen di sini..

http://syu90contest.blogspot.com/2011/02/mereng2-ituakuamelblogspotcom.html

pak long berkata...

salam..
alhamdullilah dapat jugak hadiah...syukran...

Nor berkata...

thanks pak long dan Jue

syu : jgn sedey2..yer!!

Kak Sam berkata...

Assalamualaikum..
Tahniah kepada pemenang.
Tak berekesempatan nak join. Insyaallah next time ye k nor

selipar biru berkata...

YA Allah!
tempat pertama!!

huhu..terharu sangat2..
makaseh kak nor..
Insya Allah, hadiah kak nor akn sy jg ngan baik =)

jgn lupa kumpul brg2 angkut plg malaysia =)
seronoknya dpt plg.. =)

terima kasih lg sekali ^_^

selipar biru berkata...

tahniah jugak para pemenang yang lain! ^_^

Izan Ishak berkata...

tahniah pada semua pemenang...!
nampaknya takde rezki kali ni.

lain kali buat GA lagi kak nor~

~queraiza cullen~ berkata...

Alhamdullilah..ade rezeki jugak..hehe..tq2...
dah emel detail..=)
congrats to all winners..

Dinaz berkata...

alhamdulillah..ada juga ye..tpt ke 3 tu...baru dpt tau..Terima Kasih kak nor , maaf kelewatan reply msg.. terlampau sibuk buat masa ini.

Norgadis berkata...

Salam Nor,
Syukur dan terima kasih atas segalanya.

Biodata sudah saya emailkan.

kakngah berkata...

tahniah pd semua pemenang..

pneumedic berkata...

DAH SEND EMAIL BNYK KLI TKUT XSMPI HEHE..OKLE NO 2 PUN HEHE..