30 Disember 2010

Makan-Makan Pre-Wedding

Seperti biasa saya mengabiskan hari-hari dengan aktiviti yang sama. Cuma hari ini saya masak lebih sikit untuk meraikan tetamu yang saya. Saya masak simple untuk tetamu yg dinner dirumah saya kejap tadi. Tak sempat nak sempat snap gambar sebab lupa memandangkan semua orang dah lapar. Sekarang semua dah balik..dihantar oleh Encik Asben ke hostel mereka..maka sekaranglah masa saya untuk meng-update blog sepatah dua kata.

Memandangkan minggu ni minggu terakhir family saya berada di moscow sebelum bercuti.( doa-doakan sama agar semuanya berjalan dgn lancar )...jadi hari ini dipilih sebagai hari yang paling sesuai untuk saya buat makan2 untuk adik2 student medic yang agak rapat dgn kami. Juga untuk meraikan E dan F yang melangsungkan pernikahan mereka pada awal Januari di Malaysia sempena cuti semester mereka yang terakhir sebelum bergelar Doktor terlatih. Tahniah diucapkan.

Juga terima kasih buat Liyana dan Pai di atas brownish coklat yg sedap! Untuk Aimi..takpe..jika ada masa..lenkali boleh datang...!

Tiada ulasan: