18 Disember 2010

Tujuan Berblog

Pada mulanya saya menceburi penulisan blog hanya sekadar untuk mencoret dua tiga jenis masakan yang saya cuba dan berjaya mencontohinya dengan 'bergaya'. Tetapi..lama-kelamaan..saya rasa ianya tidaklah memuaskan hati saya yang kecil ini disebabkan sudah ramai penulis blog masakan yang begitu hebat. Nak resepi..search saja di google..maka akan terjumpalah blog masakan yg hebat2 itu. Senang..tak payah saya nak susah2 nak tulis setiap masakan yang saya suka disini...bukak laptop..taip2..dah dapat menu..kekadang bawak jer laptop terus kedapur..tak yah susah2 salin dah!
Kena Ke Tak kena?
So! saya teruskan penulisan dalam blog ni utk apa? Jika saya menulis pasal masakan pun rasanya saya nak buat tajuk contohnya camana nak masak menda ni step by step spy org mudah nak ikut..lagi satu just untuk....suka2...kalau time pening2..boleh gak conteng kat sini..tahap mana kepeningan yang dialami..dan kalau bosan...boleh gak meluahkan perasaan bosan sambil merungat-rungut dan mengetuk2 keyboard yang tak berdosa ni kuat2. hehe..maunya tercabut lagi satu hurufnya..emmmmmm..apa2...ajelah.. yang penting saya punya blog..hah! dah merapu tahap gaban dah. Ok..next time..continue lagi..

Tiada ulasan: