28 Mei 2010

Selsema

Berdesing telinga aku setiap kali bernafas. Punyalah teruknya selsema yang singgah dihidungku minggu ini. Bercakap..suara jadi sengau semacam..tapi best. Bukan best kerana selsema tetapi best bila time ni aku rasa suara jadi seksi sikit..psyco ! Tapi yang tak best..bila ditanya papanya..dia kata 'seksa' . Nak tergelak aku jadinya...hmmmm...

Bukan saja aku yang diserang selsema...Adib pun sama. Walaupun begitu petang tadi dia tidur agak lama. Start dr pukul 2 pm hingga 4.30pm. Kalau tak diganggu oleh suara Adam dan Dania yang melompat-lompat nak terbuang air kecil..sudah pasti..lenanya akan lagi panjang. Tapi..aku perasan yang Adib suka bila Adam dan Dania berada dirumah. Bila Adam agah..terus dia senyum dan menyambung main dengan Adam. Adam memang bagus..tapi satu jer aku tak suka dengan perangai Adam ni. Jika dia geram..dia suka tekan hidung Adib..

Kesian Adib! Moga cepat hilang selsemanya dan Adam menjadi cepat matang..

Tiada ulasan: