03 November 2010

Adam! Adam!

Hari ni dah masuk hari ke-3 Disember. Dan dah kena bersiap sedia untuk fikir..apa hadiah yang nak diberi pada Adam sempena ulangtahunnya yang ke-6. Sudah acapkali dia dok bertanya tentang bila hepi birthday Adam...? Bukannya apa sebab..dia dah ada sesuatu dalam kepala untuk dimintak. So..kena fikir apa benda yang dia nak. Kalau setakat games..dah macam2 games encik Asben belikan. nak Wii..dapat Wi..dan dekat 10 jenis games Wii yang tersadai dalam bakul tepi tv. Tak tahulah..dah abis main ke belum kesemua games tersebut. Nak PSP..PSP dah ada..Pening kepala saya dibuatnya. Kalau ditanya pada empunya diri..kereta kebalpun mahu dibelinya...

Saya ni bukannya jenis mak yang manjakan anak sangat..NUn! jauh sama sekali..Tapi nak buat macamana? Sebab ada orang yang tak sanggup tengok anak berputih mata. Encik Asbennnnn !!!!!!

Hari ni jugak..Adam balik sekolah dengan satu gigi tercabut..rompong..jatuh kat sekolah katanya sewaktu bermain berlari-lari dengan kengkawan..bila ditanya..katanya..sakit..dan siap buat promise lagi..."Adam promise never! ever!..makan gula-gula lagi..forever! ok" berkali2. Hmm..apa kaitan..? makan gula2 dgn buas kat sekolah..?

Tiada ulasan: