05 Oktober 2013

Gelagat peserta Intensif Jutawan Industri (IJI) di PWTC

Ketika hari terakhir IJI saya tiba-tiba terlintas untuk mengabadikan kenangan semasa disini( PWTC) setelah melihat bermacam-macam gelagat jutawan-jutawan senyap dan bakal-bakal jutawan di Malaysia. Sungguh teruja saya melihat begitu ramai orang-orang melayu yang menghadiri seminar ini. Rasanya inilah pertama kali saya menghadiri seminar yang dihadiri begitu ramai peserta. Seminar yang tidak sia-sia maksudnya.

Semasa bekerja dulu selalu dipaksa mengehadiri seminar untuk mendapatkan sijil semata-mata.  Saya juga difahamkan jumlah peserta kira-kira 4300 orang. Subhanallah! Sungguh luarbiasa! Kebanyakan yang hadir terdiri anak-anak muda, peringkat pertengahan dan peringkat matang. Ada yang datang berpurdah, ada yang bersongkok, berkerusi roda dan bertongkat! Sungguh!!!

Idea ini datang setelah melihat seorang sedang menjaga anak kecil ditepi pintu masuk berhampiran dewan. Tetapi gambarnya saya tidak saya snap kerana bimbang tidak diizinkan. Makanya setiap gambar yang ada disini semuanya sudah mendapat kebenaran dari yang empunya diri.. thanks u olls sbb sporting.

U see ramaikan!!  

Tu dia berpusu-pusu.
Pakcik yang sporting apabila diminta posing. Steadylah..dari jauh ni dengan beg besarnya tu...



  
Adik-adik yang juga bersemangat. Antara muka-muka jutawan muda Malaysia. Aminnn!!       




Tiada ulasan: