14 Mac 2012

Bagaikan Tongkang Pecah

Alhamdulillah..sabtu lepas 10 Mac dalam pukul 1pm, barang-barang dari Moscow yang dimuatkan didalam kontena telah selamat sampai dengan jayanya. Semua barang-barang selamat. Tidak pecah dan tidak ada yang hilang. Tetapi mata ini terpaksa menahan sakitnya melihat rumah penuh dengan barang dan masih tidak teratur kedudukannya.

Jika ada masa terluang selepas balik dari kerja dan jika ada kesempatan, saya dan encik husband cuba menyusun dan mengemas mana-mana yang patut. Maklumlah..rumah kami tidaklah sebesar dan seluas mana. Cukup2 untuk kami dan ahli keluarga terdekat bemalam sahaja.

Minggu depan..saya sudah mengambil cuti selama seminggu supaya dapat menghabiskan masa mengemas rumah. Moga-moga semuanya dapat diselesaikan. Dan untuk teman-teman yang mengirimkan barang untuk keluarga tersayang..saya available dihujung minggu ini dan sepanjang minggu depan. Jika nak datangambil barang..bolehlah calling-calling saya atau encik husband saya. Bukan apa..untuk mengurangkan kesesakan jalan raya dirumah kami...:yang sempit ini.

(^__________^)

2 ulasan:

Penjejak Mimpi berkata...

sama macam saya ajek.. da masuk 3 bulan berpindah rumah, tapi tak kemas habis lagi.. huhuhuhuhu

Nor berkata...

tula pasai...barang2 kita..barang2 orang kirim yg tidak dituntut...pun ada lagi..